Дослідження ефективності застосування відкритих геоінформаційних систем та баз даних при вивченні географії в школі
Abstract
Магістерська робота присвячена дослідженню ефективності використання відкритих геоінформаційних систем (ГІС) і баз даних у шкільному курсі географії. У роботі проаналізовано сутність та класифікацію відкритих ГІС, їх дидактичні можливості, методичні аспекти застосування у навчальному процесі, а також проведено експериментальну перевірку їх ефективності. Встановлено, що інтеграція ГІС сприяє розвитку просторового мислення, підвищенню мотивації учнів, удосконаленню знань і навичок у сфері географії. Практична частина включає методичні рекомендації для педагогів із використання відкритих ГІС, що можуть підвищити якість навчання. Робота містить висновки щодо перспектив впровадження ГІС у шкільну освіту.