Особливості організації художньо-проектної діяльності молодших школярів.
Abstract
У статтіпроаналізованотеоре-тичніаспектихудожньо-проектноїдіяльності, розглянутоособливостіінтегративноїорганізаціїхудожньо-проектноїдіяльностіучнівнаурокахобразотворчогомистецтваітехнологійупочатковійшколі. Художньо-проектнадіяльністьмолодшихшколярівреалізуєтьсячерезнавчальнідисципліниобразотворчемистецтвотатрудовенавчання (технології) упочатковійшколі. Проаналізованопоняття “художньо-проектнадіяльність” крізьпризмупонять“діяльність”, “художнядіяльність”. Розглянуто: взаємопов’язаніструктурніскладовіхудожньогопроектування, видидіяльностітавидизавдань, спрямованихнареалізаціюхудожньо-проектноїдіяльностімолодшихшколярів. Акцентованоувагунапотенціаліінтегрованогопоєднаннявпочатковійшколіобразотворчогомистецтваітрудовогонавчання(технологій) дляхудожньо-проектноїдіяльностімолодшихшколярів.