Використання інструментів соціальних медіа в готельному господарстві (на прикладі готелів міста Чернівці)
View/ Open
Date
2020Author
Yemchuk, Tetiana
Підгірна, Валентина
Данілова, Ольга
Metadata
Show full item recordAbstract
Соціальні медіа як один із найпотужніших інструментів інтернет-мережі були інтегровані у
частину соціального та економічного життя у світі. Їхній вплив та роль набуває значущості у всіх
сферах людської діяльності та стає предметом досліджень науковців і практиків. Особливої акту альності дослідження соціальних медіа набувають у сфері туристичної індустрії, де завдяки їм фор мується нова система комунікацій між споживачем та виробником послуг, а використання соціаль них мереж стає невід’ємною частиною бізнес-процесів, що не потребує значних затрат. У статті
розкрито роль та переваги застосування, вплив та використання соціальних медіа у сфері готельних
послуг як невід’ємної складової частини сфери туристичної індустрії. На основі досліджень, що охо плюють аналіз та оцінку використання соціальних мереж найпопулярніших готелів міста Чернівці,
виявлено основні проблеми використання соціальних медіа для налагодження ефективного спілку вання з клієнтами та просування послуг на ринку сфери гостинності.