Технологія формування ціннісного ставлення до здоровя у фізичному виховання учнівської молоді
Дата
2021Автор
Осадець, Микола
Байдюк, Микола Юрійович
Ячнюк, Максим Юрійович
Metadata
Показати повний опис матеріалуКороткий опис(реферат)
Педагогічна технологія формування здорового способу життя заснована на закономірностях розвитку
суб’єктивного ставлення до здоровʼя та фізичної культури і спорту, знанні провідних компонентів і типів відносин,
характерних для кожного етапу вікового розвитку, спрямована на створення ціннісно-орієнтаційного простору
шляхом інтеграції різних форм основної та додаткової освіти спортивно-оздоровчої та фізкультурно-оздоровчої
спрямованості та представляє собою особистісно-орієнтований педагогічний процес, який реалізується з
урахуванням індивідуальних характеристик ставлення до здоровʼя.
Мета технології - формування ціннісного ставлення до здоровʼя та здорового способу життя, а завдання,
пов’язані з розвитком основних його компонентів, вирішуються при дотриманні принципів оздоровчої спрямованості,
всебічного розвитку особистості, самоактуалізації, індивідуалізації, суб’єктивності, свободи вибору, творчості та
успіху, довіри і підтримки, з використанням методів діалогу, діагностики і самодіагностики, педагогічної підтримки,
створення ситуації вибору і успіху, ігрових і рефлексивних методів і прийомів.