УПРАВЛІНСЬКІ АСПЕКТИ НАЦІОНАЛЬНОЇ САМОІДЕНТИФІКАЦІЇ МОЛОДІ ЯК ПСИХОЛОГІЧНИЙ ЧИННИК ЇЇ САМОСТВЕРДЖЕННЯ В УКРАЇНСЬКОМУ СУСПІЛЬСТВІ
Переглянути
Дата
2018Автор
Karmaliuk, Sergii
Honiukova, Liliia
Metadata
Показати повний опис матеріалуКороткий опис(реферат)
У статті визначаються та науково обґрунтовуються проблеми самоідентифікації, патріотичного виховання,
формування патріотичних цінностей та управлінської культури молодого покоління в Україні. Аналізуються
сучасні виклики щодо збереження ідентичності української молоді в контексті глобалізаційних процесів і турбулентності суспільства. Систематизується та обґрунтовується зміст основних компонентів, які впливають
на національну ідентифікацію молоді, та визначаються умови для ефективного патріотичного виховання та
становлення громадянської позиції молоді, зокрема студентів закладів вищої освіти. Пропонуються шляхи
вирішення зазначеної проблеми в контексті виховної роботи в університетах та суспільстві загалом. Стверджується, що залучення молоді до популістських актів громадянської непокори не тільки не підвищує її національну самосвідомість, духовність, а й призводить до девіантної соціалізації.
The article is devoted to the definition and scientific substantiation of the problems of self-identification, patriotic
education and the formation of the patriotic values of the younger generation in Ukraine. The modern challenges
in preserving the identity of Ukrainian youth in the context of globalization processes and turbulence of society
are analyzed. The content of the main components influencing the national identification of young people is
systematized and substantiated, and the conditions for effective patriotic education of young people, in particular,
students of higher educational establishments, are determined. The ways of solving this problem in the context of
educational work at universities are offered. It is argued that the involvement of young people in populist acts of civil
disobedience not only does not increase its national identity, spirituality, but also promotes deviant socialization.