Інформаційні технології в навчально-виховному процесі як інструмент вдосконалення здоров’язберігаючого освітнього середовища сучасних дітей
Abstract
Драматичні події 2020 року, пов’язані з появою нового коронавірусу (COVID-19), вірусу, який як не прикро, підняв на перше місце в системі життєвих цінностей здоров’я, залишивши позаду матеріальні блага. Ізоляція, як головна ознака карантину в період пандемії, може відбуватися в межах країни, міста, вулиці, двора, квартири, лікарні, палати, власного тіла (психосоматична ізоляція), особистості та Я-простору. Саме тому одним із шляхів формування знань про вірус, можливі наслідки, види карантинної ізоляції, правила безпечної поведінки та суспільної гігієни, оптимальний руховийрежим та фізичну активність тощо саме для дитячої аудиторії повинен стати онлайн ігровий простір. Тому впровадження фізкультурно-оздоровчих технологій захисно-профілактичного, компенсаторно-нейтралізуючого, стимулюючого та інформаційно-навчального спрямування в освітньо-виховний процес дошкільних, загальних середніх та позашкільних закладів освіти, в життєдіяльність кожної дитини шляхом використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку, є актуальним. До таких відносимо тренувальні, імітаційні і моделюючі, ігрові навчальні системи та системи проблемного навчання.