Становлення педагогічних основ олімпійської освіти в Україні
Дата
2019Автор
Kozhokar, Maryna
Гакман, Анна Вікторівна
Ушенко, Юрій Олександрович
Галан, Ярослав Петрович
Metadata
Показати повний опис матеріалуКороткий опис(реферат)
. Актуальність обраного напрямку дослідження посилюється і тим, що в Україні, як державі, яка є активним учасником міжнародного олімпійського руху, існує нагальна потреба розгортання цього виду діяльності, потребує дослідження змістовний компонент шкільних програм олімпійської освіти, ефективність організації та форми впровадження знань олімпійської тематики. У зв’язку з цим важливо визначити шляхи впровадження відповідних заходів в систему шкільної олімпійської освіти України. Метою нашого дослідження є дослідження становлення педагогічних основ олімпійської освіти в Україні. У статті виділено роль і місце П’єра де Кубертена у формуванні та становленні олімпійської освіти.
Виокремлено етапи становлення й розвитку олімпійської освіти в Україні. Проаналізовано українську систему олімпійської освіти, реалізація якої здійснюється у двох основних напрямках: загальноосвітньому й спеціально-освітньому. Отже, створення сучасної системи освіти і виховання підростаючого покоління неможливе без оптимального вирішення цілої низки соціальних, економічних, екологічних, політичних, правових та інших завдань.