Системний підхід до проблеми підготовки майбутнього вчителя фізичної культури
Date
2019Author
Kozhokar, Maryna
Курнишев, Ю.А.
Мосейчук, Ю.Ю.
Kivernik, Alexandr
Metadata
Show full item recordAbstract
У статті автори проаналізували застосування системного підходу в процесі підготовки майбутнього вчителя в педагогічному закладі вищої освіти, що дозволяє розробляти педагогічні цілі у двох аспектах: з погляду об’єктивно заданого соціального замовлення, що відображає громадські потреби в певній особистості та індивідуальності, і з погляду суб’єктивно заданого розвитку власне людини, що визначається її особливостями і потребами. Відповідно до цілісного підходу, сучасна система професійної педагогічної підготовки має бути орієнтована на мету, тобто на неперервний
соціально-моральний, загальнокультурний і професійний розвиток особистості вчителя фізичної культури.