ПРОБЛЕМНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ
Переглянути
Дата
2017Автор
Вардеванян, Вардан
Vardevanyan, Vardan
Vardevanian, Vardan
Metadata
Показати повний опис матеріалуКороткий опис(реферат)
Викладені основні проблеми формування іміджу підприємств готельно-ресторанного бізнесу. Досліджено типологію іміджу підприємства за функціональним підходом. Розглянуто суть та взаємодію дзеркального, поточного, бажаного та ідеального іміджу підприємства. Дзеркальний імідж розглядається як думка, що сформувалася у контактних груп в параметрах та оцінках, визначених підприємством. Поточний імідж – як імідж, що реально сформувався. Ідеальний імідж – як імідж-еталон. Бажаний імідж – імідж, який хотіла б мати фірма. Описано процес зміцнення поточного іміджу підприємства. Це досягається завдяки розширенню «ядра» іміджу. «Ядро» іміджу утворюється унаслідок співпадіння характеристик поточного та ідеального іміджу. Чим більше спільних характеристик поточного та ідеального іміджу, тим ширше «ядро» іміджу. Чим ширше «ядро» іміджу, тим міцніший імідж компанії на ринку.
The main problems of formation of image of enterprises of hotel and restaurant business are described. Typology of the image of the company by functional approach is investigated. The nature and interaction of mirror image, current, desired and ideal enterprise image are under the consideration. Mirror image is considered as an opinion formed from the contact groups in the
parameters and assessments of certain company. Current image is viewed as the image that actually emerged. Ideal image is viewed as the image-etalon. The desired imageis viewed as the image that the firm would like to have. The process of strengthening the current image of the company is described. This is achieved through the extension of the core image. The core of image is formed as a result of the match of characteristics of current and ideal image. The more common are characteristics of current and ideal image, the wider is the "core" image. The wider is the "core" image, the stronger is the company image in the market.
Collections
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Особливості конструювання зовнішньополітичного іміджу України
Семенюк, Ангеліна Михайлівна (Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, 2021-12)В умовах складної зовнішньополітичної ситуації та посилення гібридної агресії, питання формування привабливого зовнішньополітичного іміджу України за допомогою сучасних інформаційних технологій набувають особливого значення. ... -
Формування позитивного туристичного іміджу рідного краю (на прикладі Путиль-ської, Усть-Путильської, Селятинської ОТГ Чернівецької області України) для по-пуляризації його на туристичному ринку
Круль, Галина; Тонієвич, Тетяна (The XIII International Scientific and Practical Conference "Modern ways of development of science and the latest theorie, Madrid, Spain, 2023-12-11)The paper examines the formation of the tourist image of Putylska, Ust-Putilska, and Selyatyn OTG for popularization on the tourist market of Ukraine. The essence of the concept of "image", "tourist image" is revealed and ... -
Формування позитивного туристичного іміджу рідного краю (на прикладі Путильської, Усть- Путильської, Селятинської ОТГ) для популяризації його на туристичному ринку
Тонієвич, Тетяна Валентинівна (Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, 2023)В роботі досліджено формування туристичного іміджу Путильської, Усть-Путильської та Селятинської ОТГ для популяризації на туристичному ринку України. Розкрито сутність поняття «імідж», «туристичний імідж» та визначено ...