ОРГАНІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНОГО СПІВРОБІТНИЦТВА ПЕДАГОГА І БАТЬКІВ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ МОБІЛЬНОЇ КОМУНІКАЦІЇ
Abstract
Концептуальною детермінантою педагогічної
взаємодії та засобом розвитку особистості є спілкування. Одним із видів
педагогічної взаємодії є спілкування педагога з батьками молодших школярів,
головна мета якого – побудувати партнерські стосунки та забезпечити
педагогічний супровід дитини в сім’ї. Але як же часто саме співробітництво
педагога і батьків стає проблемою в 21 столітті. У світі інновацій і технологічного
прогресу актуальною залишається проблема комунікації через засоби мобільного
зв’язку. У даній проблемі використання телекомунікацій дозволяє педагогам
оперативно інформувати батьків про хід навчання і виховання кожного школяра,
організовуючи при цьому індивідуальний діалог.