Кваліфікаційні роботи студентів
Browse by
Recent Submissions
-
Формування компетентності в говорінні учнів середньої школи засобами автентичних відео- та аудіоматеріалів
(2023)У роботі зроблена спроба теоретично обґрунтувати та експериментально з’ясувати використання відео- та аудіоматеріалів, як засобу навчання у процесі вдосконалення англомовної компетентності в аудіюванні учнів загальноосвітньої ... -
Концептосфера у творах британського автора Річарда Османа «Клуб вбивств по четвергах» та «Людина, яка померла двічі»
(2023)Магістерська робота присвячена дослідженню концептосфери в романах британського письменника Р. Османа «Клуб вбивств по четвергах» та «Людина, яка померла двічі». Об'єктом магістерського дослідження виступають концептосфери ... -
Концепт УКРАЇНА у сучасному англомовному медіадискурсі (на матеріали американської та британської преси)
(2023)Тема цього дослідження – «Концепт УКРАЇНА в сучасному англійському медіадискурсі (на матеріалах британської та американської преси). Одним із важливих і актуальних предметів дослідження є концепт УКРАЇНИ у відображенні ... -
Формування англомовної компетентності у аудіюванні студентів першого курсу засобами автентичних аудіо- та відеоматеріалів
(2023)Аудіювання належить до числа найважливіших мовних компетенцій, проте залишається малодослідженою галуззю методики викладання іноземних мов. Вступаючи на перший курс університету, студенти повинні мати певний фундамент для ... -
Формування граматичної компетентності студентів першого курсу за допомогою пісенного матеріалу
(2023)У роботі здійснено комплексне дослідження граматичної компетентності, а також пісенного матеріалу як одного із ефективних інструментів формування граматичної компетентності. У теоретичних розділах даної роботи розглянуто ... -
Лінгвальні характеристики лексики ресторанної справи в англомовному кінодискурсі (на матеріалі скриптів фільму «Засновник»)
(2023)У роботі здійснено комплексний підхід до вивчення лексики ресторанної справи, розкрито її етимологічні, структурні, семантичні та функційні характеристики. Матеріалом дослідження слугували 133 лексеми ресторанної справи, ... -
Англомовні онлайн-ресурси як засіб розвитку діалогічного мовлення учнів середньої школи
(2023)Застосування інформаційно-комунікаційних технологій сприяє формуванню мовної компетенції, розвитку граматики, словникового запасу, сприйняття прочитаного та сприйняттю на слух, що, у свою чергу, слугує незамінною основою ... -
Формування навичок усного мовлення студентів другого курсу засобами інформаційно- комунікативних технологій на заняттях з англійської мови у ЗВО
(2023)Дане дослідження присвячено ретельному дослідженню інформаційно-комунікативних технологій в сучасній освіті. Розглянуто практичні аспекти використання інформаційно-комунікативних технологій та сучасних видів діяльності в ... -
Використання предметно-мовного інтегрованого навчання для формування лексичної компетентності у галузі ІТ учнів старших класів на уроках англійської мови в ЗЗСО
(2023)Робота присвячена дослідженню використання інтегрованого навчання для формування лексичної компетентності у галузі ІТ на уроках англійської мови. У роботі розглянуто психолого-педагогічні особливості навчання, відбір ... -
Засоби контролю та оцінювання англомовної лексичної компетентності учнів старших класів у ЗЗСО
(2023)Контроль та оцінювання лексичної компетентності завжди займали важливе місце на уроках англійської мови. Правильно підібрані засоби та форми контролю лексичних одиниць допомагають об’єктивно оцінити процес засвоєння лексичної ... -
Мовні засоби вербалізації концепту ЖІНКА: лінгвокогнітивний аспект (на матеріалі сучасного англомовного медійного онлайн-дискурсу)
(2023)Актуальність дослідження зумовлена тим, що цифрові медіа і блоги набули значної популярності і мають значний вплив на свідомість і підсвідомість читачів. У текстах блогів відображаються ґендерні взаємовідносини у вигляді ... -
Використання прикладних програм у навчанні лексики англійськоі мови у середній школі
(2023)Магістерська робота присвячена дослідженню використання прикладних програм для ефективного навчання лексики англійської мови у середній школі. У цьому дослідженні розглядається актуальність і значимість використання сучасних ... -
Структурно-семантичні та функційно-стилістичні особливості фразеологізмів у сучасному англомовному кінодискурсі (на матеріалі англомовних скриптів серіалу You)
(2023)У роботі здійснено комплексне дослідження структури, семантики, стилістики і функціювання фразеологізмів у американському кінодискурсі. Матеріалом слугували 83 фразеологічні одиниці зі скриптів першого сезону американського ... -
Синтаксичні особливості англомовного художнього дискурсу (на матеріалі роману Д. Мітчела Cloud Atlas)
(2023)Одним із основних понять сучасної прагматичної лінгвістики та лінгвістики тексту, яке все ще немає єдиного пояснення серед науковців, є поняття дискурсу. Художній дискурс, як один із типів дискурсу, організовує мовленнєву ... -
Образи жіночих персонажів у кіносценарії телесеріалу «Why Women Kill»: лінгвістичний та психолінгвістичний аспекти (на матеріалі скрипта телесеріалу «Why Women Kill»)
(2023)Важливість визначення поняття «образу» виходить за межі літературного аналізу, охоплюючи в собі філософські, лінгвістичні та культурологічні аспекти. Ця складність пов’язана насамперед із вирішенням питань про те, як ... -
Роль ІКТ у формуванні лексичної компетентності учнів середньої школи на уроках англійської мови (на матеріалі он-лайн ресурсів Wordwall, Bamboozle та BBC learning English)
(2023)Значення інформаційно-комунікаційних технологій для вивчення іноземної мови безцінне, адже дозволяє активізувати сприйняття, засвоєння нових знань, формування навичок, а як результат – формування та удосконалення лексичної ... -
Нетрадиційні форми організації навчання англійської мови як засіб підвищення мотивації учнів середньої школи
(2023)Наше дослідження присвячено теоретичним принципам нетрадиційної форми організації навчання, опису теоретичних основ нетрадиційних форм, базових елементів та стадій уроку, визначення ролі вчителя, окреслення шляхів введення ... -
Використання інтернет ресурсів для формування граматичної компетентності учнів старших класів середньої школи
(2023)В сучасному освітньому контексті використання інтернет-ресурсів та навчальних ігор стає ключовим аспектом формування граматичної компетентності учнів старших класів середньої школи. Ці інноваційні підходи не лише залучають ... -
Формування англомовної компетентності в аудіюванні учнів старших класів середньої школи за допомогою автентичних відеоматеріалів (TED-Talks)
(2023)У дипломній роботі досліджено особливості формування англомовної компетентності в аудіюванні учнів старших класів за допомогою автентичних відео-матеріалів. У першому розділі розглянуто поняття англомовної КА, визначено ... -
Функціональні особливості сучасного сленгу в англомовному кінодискурсі (на матеріалі серіалу Ginny & Georgia)
(2023)Магістерська робота присвячена вивченню структурних, слотвірних та функціональних особливостей сучасного сленгу в англомовному кінодискурсі на матеріалі американського серіалу "Ginny and Georgia". Робота розглядає різні ...