ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ВИКОРИСТАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Abstract
Підготовка нової генерації вчителів початкових класів, здатних відходити від традиційних форм і методів роботи з учнями і водночас сприймати й екстраполювати новий педагогічний досвід, нові технології, форми і методи роботи у свою професійну діяльність, спрямована на усвідомлення необхідності створення позитивного навчального середовища шляхом активізації інтелектуальних і почуттєвоемоційних ресурсів кожного учня. Саме тому виникає необхідність застосування у професійній освіті відповідних педагогічних технологій. Це, в свою чергу, актуалізує необхідність включення у предметно-методичну підготовку майбутніх учителів початкових класів відповідного змісту, вимагає переосмислення й пошуку нових організаційних форм і методів навчання, які покращили б його якість та ефективність, розширили та поглибили зміст професійної підготовки.