ОРГАНІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
Abstract
Основною проблемою, яка
досліджується є спрямування навчально-виховного процесу на формування
повноціної, цілеспрямованої, аналізуючої особистості, як наслідок
розвивати її здібності, потенційні можливості, таланти і хист кожного учня
в умовах дистанційного навчання. Завдяки всебічному розвитку,
самовдосконаленню, самореалізації педагога учень має змогу перейняти
досвід, зрозуміти, отримати знання та використовувати їх.
З появою пандемії COVID -19 з’явилася проблема, яку частково
вирішили з допомогою дистанційного навчання. Станом на сьогоднішній
день всі гостро відчули проблему пов’язану з дистанційним навчанням. Як
наслідок проблема виникла і у викладачів через відсутність єдиної системи
вимог викладання матеріалу в умовах, які виникли, і в учнів, студентів,
батьків – через перебудову подачі інформації. Прагнучи до спільної
діяльності та взаємодії в навчальному процесі необхідно розпочати
партнерство всіх учасників. Основою процесу співробітництва є перебудова
відносин педагога і учнів у рівноправні.