РОЗВИТОК ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ АРТ-ТЕХНОЛОГІЇ
Abstract
Складність і багатогранність функціонування сьогочасного суспільства, як динамічного соціального організму, зростання його системних змін обумовлюють потребу розвитку потенціалу емоційного інтелекту особистості з метою результативної соціальної адаптації та благополучної самореалізації. Саме тому зростає науково-педагогічна зацікавленість цією проблемою.
Емоційний інтелект вважають однією з базових складових у досягненні успіху в житті та відчуття щастя у дитини. Якщо протягом ХХ ст. для навчання цінним був логічний інтелект, то у ХХІ ст., коли процес глобалізації обіймає всі площини життя людини, актуальним стає емоційний інтелект та інші форми практичного і творчого інтелекту, які з ним пов’язані. Використання засобів арт-технології надає перспективу розкрити творчий потенціал кожного учня, відшукати ресурс для подальшого розвитку особистості та відновити емоційну рівновагу.