ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ВАЛЕОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
Abstract
Проблема виховання підростаючого покоління завжди була і є одна з
найважливіших соціально-педагогічних завдань суспільства. Націлюючи
учнівську молодь на глибоке оволодіння основами наук, духовний і фізичний
розвиток, суспільство прагне зберегти і зміцнити її здоров'я. Проблеми
охорони здоров'я дітей можуть успішно вирішуватися лише при спільних діях
суспільства і батьків, педагогів і медичних працівників. У цих соціально
педагогічних умовах виникає необхідність підвищення загальної культури
людей і міжособистісних відносин. Найбільш чутливою до стресових впливів
виявилася дитяча психіка. Несприятливі соціальні умови, конфліктні ситуації
в сім'ї, школі викликають надмірне психоемоційне напруження, яке веде до
появи невротичних розладів і порушень психічного здоров'я у формі
підвищеної збудливості, агресивності, конфліктності, емоційної лабільності і
до зниження розумової і фізичної працездатності. Здоров'я сучасної людини
багато в чому залежить від способу життя, якому повинні навчати його з
самого дитинства. Враховуючи, що особливо вразливим і небезпечним для
захворювання дітей є молодший шкільний вік.