ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ УМІНЬ ПРОФЕСІЙНОЇ САМООРГАНІЗАЦІЇ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Abstract
В умовах соціально-економічних перетворень у
суспільстві, коли кардинально перебудовується вся сукупність суспільних
відносин, з-поміж стратегічних напрямів реформування сучасної системи освіти,
представлених у Законах України «Про освіту», «Про вищу освіту» та
«Національній доктрині розвитку освіти України у ХХІ столітті», одним з
актуальних постає завдання професійної підготовки педагогічних кадрів, на які
покладено провідну роль у навчанні та вихованні нових поколінь. Це зумовлює
необхідність створення в процесі педагогічної підготовки майбутніх учителів
оптимальних умов для саморозкриття кожного студента, усвідомлення власної
значущості, формування умінь професійної самоорганізації для забезпечення
можливості безперервного саморозвитку майбутніх учителів та
самовдосконалення професійної діяльності. Сформованість умінь професійної
самоорганізації може стати запорукою динамічного розвитку професіоналізму
майбутніх учителів.