МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ ЧАСОВИХ УЯВЛЕНЬ ТА ОРІЄНТАЦІЇ У ЧАСІ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ
Abstract
Зміст організації навчально-виховного
процесу в початковій школі спрямована на забезпечення здатності молодшого
школяра до засвоєння універсальних знань, умінь і навичок, які знадобляться
йому в повсякденному житті. Успішність засвоєння знань, умінь і навичок
неможлива без урахування сформованих просторово-часових уявлень учнів,
оскільки саме ці уявлення визначають успішність школярів в навчальній
діяльності (при оволодінні письмом, лічбою, розв'язанні математичних задач) та
повсякденному житті.
Уявлення про час та орієнтацію в ньому можна віднести до одних з
найважливіших і найскладніших знань та вмінь, які засвоюють учні в початковій
школі. На сьогоднішній день перед учителям стоїть завдання у підборі
методичних підходів, які б допомогли сформувати уявлення про час та
орієнтацію в ньому на уроках математики.