ОСОБЛИВОСТІ ПРОЯВУ СОРОМ'ЯЗЛИВОСТІ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ТА ЇЇ ВПЛИВ НА НАВЧАЛЬНІ ДОСЯГНЕННЯ
Abstract
На сучасному етапі розвитку суспільства є актуальною і важливою проблема розвитку психічних станів особистості. У наш час суспільство досить динамічно розвивається, переходить на новий спосіб існування. Саме тому особливо значущою стає проблема психічних станів людини. Адже успішна адаптація особистості до динамічних змін і розвитку суспільства залежить саме від усвідомлення особистістю її психічних станів і здатності до їх регуляції.Стани – це важлива частина психічного життя людини. Вони емоційно забарвлюють його. Саме психічні стани виступають як форма саморегуляції психіки і є одним із найважливіших механізмів розвитку людини як особистості.Наша робота зосереджена на вивченні такого психічного стану людини як сором’язливість. Актуальність теми зумовлена тим, що проблема надмірної сором’язливості виникає ще в дитинстві та заважає дітям спілкуватися з однолітками, знаходити друзів, взаємодіяти в колективі та суспільстві.