ВИХОВАННЯ ДОБРОТИ ЯК ВАЖЛИВОЇ ЯКОСТІ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА
Abstract
В сучасних умовах, коли швидко змінюються погляди на різні аспекти життя суспільства, особливого значення набуває перегляд пріоритетів у підготовці дітей до життя. Для учителя значимий сенс має орієнтація педагогічного процесу на виховання юної зміни з позицій неминучих духовних цінностей: життя народів в світі на партнерстві та взаємовигідній співпраці, визнання прав і гідності людини вищим мірилом цивілізованості, любові до отчого дому і рідного краю, істинного гуманізму, що виражається в дієвій доброті, співчутті і милосерді, турботи про поліпшення навколишнього середовища.
Сучасне суспільство піклується про удосконалення цього процесу. Формування в учнів доброти як елементу їх загальнолюдського розвитку має величезне значення для прискорення соціально-економічного прогресу і тому являє собою місію високої суспільної значимості.