Формування пізнавального інтересу молодших школярів на уроках дизайну і технологій
Abstract
Актуальність дослідження обумовлена активними інноваційними
процесами в соціально-економічній і політичній сферах суспільства, які
поставили систему освіти перед необхідністю перегляду традиційних підходів
до навчання і виховання школярів. Актуальним завданням, що стоїть перед
школою сьогодні, є забезпечення належного рівня підготовки учнів, здатних до
виявлення активності, самостійності, самореалізації та творчої праці в сучасному
мінливому світі. У зв'язку із цим особливого значення набула проблема розвитку
пізнавального інтересу учнів.
Головне завдання вчителя – «створити» справжню людину, яка б прагнула
до пізнання оточуючого світу, розширення власного кругозору, спектру знань,
своїх компетенцій, вміла самостійно самореалізовуватися та
самовдосконалюватися. Стійку потребу безперервно вчитися важко викликати у
дорослої людини, якщо не закладати і цілеспрямовано не формувати основи цієї
потреби протягом шкільних років. Тому особливо важливо в початковій школі
сформувати в учнів інтерес до процесу пізнання, до способів пошуку інформації,
її засвоєння, переробки та застосування.