ВИКОРИСТАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ ВИПЕРЕДЖАЮЧОГО ХАРАКТЕРУ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ПЕРШОКЛАСНИКІВ
Abstract
Сучасні соціально-економічні умови
вимагають нового науково-методо-логічного підходу до організації в школі
навчального процесу. Реформування шкільного навчання має здійснюватися на
принципах гармонізації та гуманізації і бути спрямованим на формування
наукового світогляду школяра, виховання в нього активної життєвої позиції.
Треба навчати учня орієнтуватися в потоці інформації, самостійно поповнювати
свої знання, виявляти творчий підхід до розв’язання навчально-пізнавальних
завдань.
Як свідчать наукові дослідження (Ш.Амонашвілі, Н.Бібік, Л.Божович,
Н.Гавриш, В.Гриньова, М.Данилов, О.Киричук, Б.Коротяєв, В.Лозова,
Г.Пономарьова, В.Паламарчук, О.Савченко, Л.Хомич, Т.Шамова, Г.Щукіна та
ін.), формування активного мислення, свідоме, міцне і дієве засвоєння знань,
умінь, навичок, розвиток творчих сил особистості є результатом її власної
активної пізнавальної діяльності.