Формування технологічних умінь молодших школярів у процесі позаурочної діяльності
Короткий опис(реферат)
У XXI столітті, враховуючи досягнутий рівень суспільного розвитку та
його перспективи, сформульовано нові вимоги до спеціальності та якості праці
людини. Перш за все це пов'язано з технологічною революцією, зокрема з її
інформаційним компонентом, з досягненнями науково - технічного прогресу,
які якісно змінюють середовище життєдіяльності сучасної людини. Такі
процеси вимагають виховання особистості, яка може брати участь у
технологічній, творчій та проектній-технологічній діяльності, тобто її праця є
творчою предметно-перетворювальною. Високий рівень технологічних умінь,
здатність до ініціативи, творчості і саморозвитку, професіоналізм і
конкурентоспроможність є об'єктивними вимогами до особистості як до
суб'єкту технологічної діяльності. Важливе місце в цьому процесі займає
технологічна освітня галузь, яка сприяє формуванню у школярів технологічної
компетентності на основі систем технологічних знань і умінь, що є основою
для подальшої технологічної діяльності; становленню цілісної особистості,
для якої важливі різні види розумової і фізичної праці, технологічні якості, що
забезпечують самореалізацію, самоствердження і соціалізацію.