ОСОБЛИВОСТІ СПІВПРАЦІ ПРИШКІЛЬНОГО ОЗДОРОВЧОГО ТАБОРУ З ЗАКЛАДАМИ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Abstract
Сучасне суспільство, яка розвиває місцеве регіональне
самоврядування, не достатньо звертає увагу на розвиток співпраці та
партнерської взаємодії з закладами освіти. Проте, заклади освіти, шукаючи
оптимальні методи і технології особистого розвитку, почасти опановують
інноваційну роль – агентів змін у розвитку місцевих громад й суспільстві в
цілому та пропагують практику партнерської активності. Співпраця між
закладами позашкільної освіти – це нагальна необхідність, адже очевидно, що
ефективно розвивається заклад освіти, який реалізує співпрацю, тим самим
швидше адаптується до суспільних зміни та освітніх реформ, шукає потрібні
ресурси для розвитку. Розвиток партнерської взаємодії – важлива умова
виходу закладу освіти на належний рівень та вагомий фактор підвищення
якісних освітніх послуг у закладах позашкільної освіти. Концепція
партнерської взаємодії пришкільного оздоровчого табору з закладами
позашкільної освіти в канікулярний період відпочинку передбачає реалізацію
активного пошуку нових ресурсів стосовно задоволення освітніх потреб дітей
молодшого шкільного віку, їх батьків, впровадження інноваційних форм
співпраці; розробку та здійснення проєктів, програм з врахуванням інтересів
закладів позашкільної освіти та є ефективним для освітнього розвитку
партнерів.