ОРГАНІЗАЦІЯ ДОЗВІЛЛЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ УКРАЇНСЬКОЇ НАРОДНОЇ ПЕДАГОГІКИ
Abstract
Реформування освіти в країні вимагає
пошуку шляхів якісного вдосконалення виховання учнівської молоді.
Розв’язання даного завдання неможливе без переосмислення класичної теорії і
практики освітнього процесу, ґрунтовного дослідження вітчизняних та
зарубіжних педагогічних традицій, аналізу сучасних досліджень психологопедагогічної науки.
Особливої уваги потребує організація у загальноосвітньому закладі
позакласної дозвіллєвої діяльності молодших школярів, які вже у найближчому
майбутньому будуть брати активну участь у соціальному і культурному житті
українського суспільства. Саме тому, вважаємо, що тією ланкою, що пов’язує
виховний процес із суспільними змінами є позакласна робота. Участь у ній не
тільки сприяє підвищенню якості знань учнів, а й розвитку творчої особистості
та підготовці їх до активної практичної діяльності.