ТЕАТРАЛЬНЕ МИСТЕЦТВО У ПЕДАГОГІЧНІЙ ВЗАЄМОДІЇ ВЧИТЕЛЯ ТА УЧНІВ
Abstract
Одним із стратегічних напрямів, представлених нормативно-правовими документами – Законом України ―Про освіту‖, Концепцією національного виховання, національною програмою «Освіта (Україна ХХІ століття)» та Концепцією художньо-естетичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах, є створення належних умов для формування розвиненої особистості молодшого школяра. Вагомого значення набувають проблеми вдосконалення естетичного виховання підростаючого покоління, прищеплення та розвитку естетичних смаків, художніх вподобань та зацікавлень.
Питання розвитку естетичного смаку досліджуються представниками різних галузей знань: філософії, культурології, соціології, історії, психології, педагогіки. Вони розглядають естетичний смак як інтегрований показник естетичної культури, духовності особи (О.Буров, В.Розумний, Ш.Герман, А.Лосев, О.Дивниненко, В.Шестаков, Л.Коган, О.Лармін, В.Лисенкова,
Р.Шульга, І.Маца, В.Скатерщиков та ін.); її індивідуальної самобутності (О.Костюк, Л.Виготський, А.Молчанова, О.Лазаревська, Б.Теплов, С.Рубінштейн); гармонійне поєднання чуттєвого і раціонального (Б.Лихачов, В.Липський, Є. Яковлєв).