ПРОФЕСІЙНА РЕФЛЕКСІЯ ЯК МЕХАНІЗМ САМОРОЗВИТКУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
Abstract
Важливим завданням вищої школи в умовах соціальних трансформацій є переосмислення концептуальних підходів до професійної підготовки майбутніх учителів, здатних до саморозвитку, самокерування, що має слугувати засобом глибинної та цілковитої їхньої самореалізації, формуванні власної продуктивної фахової діяльності відповідно до запитів сучасного суспільства. Розвиток вищої освіти сьогодні, спрямований.Аналіз професійної сфери діяльності в цілому, та педагогічної,
зокрема, пошуки шляхів покращення педагогічної майстерності, професійного зростання індивіда, фахового саморозвитку, самоосвіти актуалізує питання формування професійної рефлексії майбутніх фахівців -вчителів початкових класів у процесі їхньої професійної підготовки.
Вирішення питання розвитку професійної рефлексії у майбутніх вчителів початкових класів є визначним ще й тому, що є підґрунтям для орієнтації індивіда життєвих цілей та становленні його як окремої суспільної одиниці.Отож, професійна конкуренція зростає, у зв’язку з вимогами до рівня професійного розвитку майбутнього вчителя початкових класів, його
готовності до виконання нових творчих завдань.