ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИКОРИСТАННЯ РОБОЧИХ ЗОШИТІВ З ДРУКОВАНОЮ ОСНОВОЮ В ПРОЦЕСІ ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
Abstract
Відповідно до вимог суспільства, «Національної доктрини розвитку освіти України у ХХІ столітті», державних освітніх програм і концепцій, гуманістичного напряму в педагогічних технологіях зростає роль учителя школи, який покликаний допомагати зберігати унікальність і неповторність кожного учня, створювати умови для виявлення й розвитку його потенційних можливостей, утвердження людини як найвищої цінності.
Вирішення цих завдань можливе за умов осмислення пріоритетів освіти ХХІ століття, що потребують індивідуалізації процесу навчання, його спрямованості на особистісно орієнтований підхід до кожного школяра, основою якого є така взаємодія учасників навчальної діяльності, коли максимально враховуються індивідуальні можливості кожного учня,
визначаються перспективи його розвитку та гармонійного вдосконалення.