ЗАСТОСУВАННЯ МАЙБУТНІМ ВЧИТЕЛЕМ ІНКЛЮЗИВНОГО КЛАСУ ПЕДАГОГІЧНОЇ ІМПРОВІЗАЦІЇ
Abstract
Актуальність теми дослідження полягає в крайній необхідності
професійної підготовки майбутнього фахівця до роботи в умовах інклюзії, на
що спрямований ряд нормативно-правових документів, а саме: Закон України
«Про освіту» 2017 року, Концепція розвитку інклюзивної освіти 2010 року,
Концепція Нової української школи, Державна національна програма «Освіта»
(«Україна ХХІ століття») тощо. Водночас, педагогічна практика та теорія
стверджують, що у фаховій підготовці вчителів молодших класів з
інклюзивним навчанням недостатньо зважають на необхідність розвитку їх
творчих здібностей, креативного мислення, підготовки до творчої педагогічної
діяльності, оволодіння ними основ педагогічної. Вирішення даної проблеми
вимагає подальшого детальнішого вивчення її багатьох аспектів, а саме
питання підготовки майбутніх учителів інклюзивного класу до застосування
педагогічної імпровізації.