Застосування інформаційних технологій у корекції мовленнєвих порушень у дітей дошкільного віку
Abstract
У роботі подано теоретичне узагальнення і нове вирішення наукової проблеми застосування інформаційних технологій у корекції мовленнєвих порушень у дітей дошкільного віку, що дозволило обґрунтувати особливості застосування інформаційних технологій у корекції мовленнєвих порушень у дітей дошкільного віку.
Описано особливості розвитку мовлення особистості. Розкрито сутність та потенційні можливості комп’ютерних засобів в корекційно-педагогічній роботі з дошкільниками з фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення. Перевірено ефективність використання комп’ютерних засобів в корекції фонетико-фонематичного недорозвинення мовлення у дітей старшого дошкільного віку.