Організація корекційно-логопедичного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного середовища
Abstract
Важливою умовою успішного переходу до інклюзивного навчання як процесу і результату включення (об’єднання) дітей із особливостями освітніми потребами (ООП) та дітей, які не мають таких порушень, до навчання в одній групі загальноосвітнього закладу, є система комплексного супроводу і підтримки процесу навчання дітей, які потребують корекції розвитку, що відображає як освітній, так і реабілітаційний аспекти (застосування реабілітаційно-освітніх технологій, створення реабілітаційно-освітнього простору та реабілітаційно-освітнього середовища). Організація означеного процесу передбачає готовність фахівців загальноосвітніх закладів (педагогів, психологів), адміністрації щодо забезпечення необхідних умов, що відповідають специфіці розвитку та особливим потребам вихованців.