Соціально-педагогічні умови міжособистісних відносин дошкільників в інклюзивних групах
Abstract
Необхідність в спілкуванні у дошкільників – одна із основних потреб. З віком необхідність у комунікації розширюється і поглиблюється як за формою так за змістом. При цьому в дошкільному віці, особливо часто проявляється потреба в спілкуванні з однолітками у дітей, які опинились в складних життєвих ситуаціях, у виборі конструктивних способів вирішення проблемних ситуацій в процесі спілкування, в позитивних відносинах з однолітками в інклюзивних групах. Спілкування з однолітками займає провідне місце в розвитку інтелектуальних, мовленнєвих, емоційних і моральних задатках в дошкільному віці. Соціальний, особистісний і фізичний розвиток дошкільників пов’язаний з тим, як формуються відносини дитини з однолітками.