Формування готовності майбутніх фахівців дошкільної освіти до професійного самовдосконалення
Abstract
Питання професійного самовдосконалення педагога на сучасному етапі розбудови вищої освіти стають особливо вагомими та висвітлюються в авторських курсах, спецкурсах з основ самовиховання.
Наукового вирішення вимагають наявні в педагогічній теорії та практиці суперечності між суспільним запитом на вчителя, здатного до постійного професійного розвитку, та недостатнім рівнем його сформованості у випускників закладів вищої освіти; часте вживання терміну «самовдосконалення вчителя» та значна варіативність у визначенні цього поняття; визнання особистісної детермінованості самовдосконалення вчителя та невизначеності змісту та структури його готовності до самовдосконалення; усвідомлення педагогами вищих навчальних закладів необхідності формування готовності майбутніх фахівців дошкільної освіти до самовдосконалення та відсутність відповідних організаційно-методичних засад її формування .