Використання технологій дистанційного навчання у галузі музичної педагогіки
Abstract
Становлення мистецької освіти через засоби дистанційного навчання набувають сьогодні особливої ваги слідом за необхідністю переходу на дистанційну освіту через всесвітню пандемію COVID-19. На сьогоднішній час основним завданням мистецьких закладів вищої освіти є створення належних умов до безперебійного та якісного доступу до мережі Інтернет, розроблення якісних онлайн-курсів, які змогли б вдало здійснити основні завдання, поставлені перед здобувачами вищої освіти. Особливо нагальними є питання покращення технічних, економічних та організаційних умов праці, забезпечення високої мотивації праці науково-педагогічних працівників, надання їм відповідних матеріальних та нематеріальних стимулів задля якісної професійної діяльності.
Практичне застосування мережевих і мультимедійних технологій в музичній освіті передбачає створення програм і навчально-методичних комплексів на електронних носіях для подальшого їх використання в навчальному процесі, використання різноманітних можливостей інших інформаційно-комунікаційних технологій задля створення мультимедійного середовища. Використання мультимедіа сприяє покращенню ефективності навчального процесу, оскільки має на меті засвоєння знань не лише через потребу, але й за бажанням, адже сьогочасні дистанційні та мультимедійні технології дають широкі можливості учням урізноманітнити свою навчально-пізнавальну діяльність.