Особливості соціального інтелекту осіб раннього юнацького віку з різним рівнем інтернет-залежності
Короткий опис(реферат)
У роботі представлено результати теоретичного обґрунтування та емпіричного виявлення особливостей соціального інтелекту старшокласників відповідно до рівня їх інтернет-залежності. Актуальність дослідження обумовлена необхідністю виявлення особливостей проявів структурних компонентів соціального інтелекту старшокласників із різним рівнем інтернет-залежності. Аналіз результатів і висновків, отриманих за допомогою емпіричного дослідження, дозволив сформувати програму соціально-психологічного супроводу розвитку соціального інтелекту старшокласників та розробити буклети. В буклетах розміщено практичні рекомендації щодо безпечного поводження в мережі Інтернет, ігнорування яких знижує опірність користувача віртуальному впливу.