Особливості впливу тривожності учнів на міжособистісну взаємодію в умовах змішаного навчання
Abstract
В умовах карантину, зумовленого пандемією, чи не єдиним можливим варіантом здобуття знань стала змішана форма навчання, оскільки його використання дає змогу відійти від репродуктивного пізнання, зацікавити учнів предметом, сприяти їхньому розумовому й моральному розвиткові
Наукова дослідження висвітлює особливості прояву тривожності серед учнів в умовах змішаного навчання. Особливо це стосується учнів середньої школи, для який потреба міжособистісного спілкування є значущою. Проведене дослідження демонструє обернений кореляційний зв’язок між ситуативною тривожністю та емоційною комфортністю та сприйняттям інших, простежується розгалужена система негативних взаємозв’язків загальної тривожності та психологічного клімату з функціональними станами: самопочуття, активність, настрій; рівень переживання соціального стресу серед учнів середнього шкільного віку статистично вищий в умовах дистанційного навчання, тоді як емоційна комфортність у колективі та взаємодії між учнями статистично вищий під час очного навчання.