Особливості учбової мотивації студентів-психологів та студентів-перекладачів із різним рівнем професійної спрямованості
Короткий опис(реферат)
У роботі представлено результати теоретичного обґрунтування та емпіричного
виявлення особливостей учбової мотивації студентів-психологів та студентів-
перекладачів відповідно до рівня їх професійної спрямованості. Актуальність
дослідження обумовлена тим, що сформована за час навчання у ЗВО структура
мотивів студента стає стрижнем особистості майбутнього фахівця, що робить
формування позитивних учбових мотивів невід’ємною складовою виховання
особистості студента. У ході проведеного емпіричного дослідження було
визначено, що існують відмінності особливостей учбової мотивації студентів-
психологів та студентів-перекладачів відповідно до рівня прояву їхньої
професійної спрямованості.