Елементи маркетингу та менеджменту видавничо-поліграфічної галузі
Короткий опис(реферат)
У посібнику основна увага звертається на формування нового розуміння специфіки підприємницької діяльності на сучасному ринку видавничо-поліграфічних послуг, який характеризується зростаючою конкурентною активністю його суб’єктів. Акцентується увага на необхідності розвитку лідерських якостей у керівників різних підрозділів організації чи фірми видавничо-поліграфічної галузі та оволодіння методиками проведення ефективної рекламної компанії і якісного маркетингового менеджменту як
дослідження, так і реалізації новітніх технологій у виробництві відповідної продукції чи надання послуг, що відповідають зростаючи вимогам споживачів.
Для студентів інженерних спеціальностей напряму видавничо-поліграфічної справи