Учительський блог як засіб популяризації туристично-краєзнавчої діяльності (на прикладі власного досвіду)
Abstract
Духовний та фізичний розвиток підростаючого покоління, виховання почуття громадянської свідомості та патріотизму є пріоритетними завданнями освітньої галузі. Державні програми в Україні, концептуальні засади національного виховання передбачають у діяльності сучасної школи і позашкільних навчальних закладах освіти широке впровадження основ краєзнавства та туризму.
Адже туристсько-краєзнавча діяльність поступово стає і частиною науково-освітнього процесу, тому вже у ЗВО для майбутніх вчителів географії використовують методики формування краєзнавчо-туристичних знань, для того щоб майбутній вчитель зміг використовувати набуті свої знання для професійної діяльності, умів бути організатором навчальної, пошукової та дослідницької роботи, наставником та консультантом для своїх учнів.