Використання інструментів соціального медіа маркетингу туристичними підприємствами
Abstract
Україна має великим потенціал у галузі туристичної діяльності. При розширенні галузі туризму в Україні, завжди актуально розробляти нові не використані, шляхи та способи просування туристичних послуг для одержання максимального ефекту від маркетингової діяльності туристичних фірм і підвищення їх прибутку.
Найбільш актуальною та популярною платформою для просування у світі зараз є Інтернет, а саме: соціальні мережі, які використовуються молодим поколінням зараз на повну потужність.
Популярність соціальних мереж полягає в тому, що інтернетизація світу, а особливо України, продовжується стрімкими темпами. А в світі, де все менше часу залишається на спілкування, найлегшим видається спосіб знайти когось за своїми особистими інтересами.