Сервісна система VS системи документів
Abstract
Сьогодні поняття сервісу означає зміну філософії обслуговування. На перший план виступає пріоритет потреб
користувачів (реальних чи потенційних), вся робота бібліотеки повинна бути спрямована на задоволення цих потреб,
відбувається зміна технологічних процесів. Бібліотекам просто необхідно не просто встигати за цими змінами, а йти на
випередження. Сервіси не є сталими, необхідна постійна робота з аналізу наявних сервісів, генерації ідей зі створення нових в залежності від розвитку науки, освіти, інформаційних технологій, суспільства в цілому. І це покладає велику
відповідальність на колектив бібліотеки, потребує ефективної віддачі від кожного працівника, наявності бажання змінюватись разом із змінами в потребах суспільства, підвищувати кваліфікацію і самонавчатись.