Підготовка майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до застосування інноваційних технологій у професійній діяльності
Abstract
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 – теорія та методика професійної освіти. – ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника». – Івано-Франківськ, 2015. Дослідження присвячено вивченню проблеми підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до застосування інноваційних технологій у професійній діяльності. У дисертації з’ясовано сучасний стан підготовки вихователів дошкільних навчальних закладів до застосування інноваційних технологій у професійній діяльності в Україні та за кордоном; розкрито сутність інноваційних педагогічних технологій в галузі дошкільної освіти; конкретизовано дефініції: «інноваційні педагогічні технології в галузі дошкільної освіти», «підготовка майбутніх вихователів до застосування інноваційних технологій у професійній діяльності», «готовність до
застосування інноваційних технологій у професійній діяльності», «інноваційна компетентність вихователя дошкільних навчальних закладів»; визначено критерії, показники та рівні означеної готовності; розроблено структурно-функціональну модель професійної такої підготовки та створено її дидактико-методичний супровід для вишів України.