Особливості процесу формування мотивації до занять з фізичної культури та рухової активності серед студентської молоді
View/ Open
Date
2022Author
Kozhokar, Maryna
Pervukhina, Svitlana
Петричук, Петро
Metadata
Show full item recordAbstract
Нинішні студенти є представниками основного трудового резерву нашої країни, вони стануть батьками, і їх здоров'я і благополуччя є запорукою здоров'я і благополуччя всієї нації. Однак все частіше стикаємося із проблемою недостатньої рухової активності, небажання відвідувати заняття з фізичної культури, повна апатія до рухової діяльності. У зв'язку з цим величезну роль відіграє вивчення мотивів, інтересів і потреб сучасної молоді для заохочення та стимулювання
їх до занять фізичними вправами. Мотивація до фізичної активності - особливий стан особистості, що має на меті досягнення оптимального рівня фізичної підготовленості та працездатності. Процес формування інтересу до занять фізичною культурою і спортом - це не миттєвий, а багатокомпонентний процес: від перших елементарних гігієнічних знань та навичок до глибоких психофізіологічних знань теорії і методики фізичного виховання і інтенсивних занять спортом. Дуже важливою складовою є стимулювання і заохочення до спорту не лише під час навчального процесу, а й під час відпочинку. Для досягнення цієї мети слід використовувати нові, цікаві форми і методи роботи зі студентами, залучати їх до активних занять фізичною культурою та спортом, мотивувати на досягнення нових цілей брати до уваги особисті вподобання та події сучасності. Мотивація студентів до занять фізичною культурою і спортом передбачає наявність чинників й процесів, що здатні спонукати до усвідомлених дії у відношенні до фізичної діяльності, важливим є з’ясування тих причин, які детермінують прийняття позитивного чи негативного рішення студентів щодо активної позиції під час занять фізичною активністю і спортом. А отже не забуваймо і про несприятливі тенденції в соціально-економічному розвитку суспільства, які викликані зміною стандартів стану здоров’я, зміну життєвих цінностей, у зв'язку з чим актуалізується проблема підвищення рухової активності студентської молоді та розробка мотиваційної бази із обов’язковим взаємним контактом викладач-студент.