Стан підготовки майбутніх вихователів до використання технології «Сloud Сomputing» в організації освітнього процесу закладу дошкільної освіти
Переглянути
Дата
2022Автор
Кузнєцова, Катерина Сергіївна
Квасецька, Ярина Андріївна
Metadata
Показати повний опис матеріалуКороткий опис(реферат)
Описано особливості технології «Cloud
Computing», охарактеризовано напрями
використання технології в організації освітнього процесу, на прикладі навчальної дисципліни «Комп’ютерні технології у роботі з
дітьми», вивчено стан підготовки студентів спеціальності 012 Дошкільна освіта до
використання «Cloud Computing» у професійній діяльності, а також досліджено рівень
готовності до означеної діяльності.
За підсумками дослідження можемо говорити, що актуальність теми зумовлена
тим, що сучасна система освіти, дошкільна
зокрема, шукає шляхи удосконалення та
оптимізації. За нашим переконанням «Cloud
Computing» сприятиме означеним процесам.
Акцентовано увагу на трактуванні понять
у колі наукового пошука, зокрема визначено
поняття «технологія», «Сloud», «Cloud
Computing». Виокремлено таксономіяю
«хмар» (Microsoft Word Web App, Google
Docs, J2E, Zimbra, Acrobat.com, Buzzword
Documents, ZohoWriter, ThinkFree Docs, Worz,
TypeIt, Shutterborg.; Microsoft Excel Web App,
Google Sheets, Actrobat.com Tables, EditGrid
Spreadsheet, Zoho Sheet, ThinkFree Calc;
Google Drawings, Desmos Graphing Calculator,
Scribbler Too та Google Groups, Lino IT,
Windows Live Groups, Zoho Discussion, Zoho
CommentBox, GetSatisfaction, Copiny, EditGrid
Collaborate, MangoApps); розмежовано рівні
технології «Cloud Computing» (інфраструктура як послуга, платформа як послуга,
програмне забезпечення як послуга); розглянуто приклади застосування хмарної технології в освітньому процесі; виокремено недоліки технологія «Сloud computing».
На прикладі одної навчальної дисципліни,
з’ясовано, що освітній процес у закладі
дошкільної освіти спрямовано на формування у студентів внутрішньої потреби
до вдосконалення своїх педагогічних знань,
навичок і вмінь, спонукання до професійної
діяльності, розвиток інтересу, нахилів до
педагогічної праці, формування певного
педагогічного гуманістичного світогляду,
розвиток самостійності у вирішенні психолого-педагогічних завдань, які постають
перед педагогом на початку його самостійної діяльності. При цьому зазначимо
наявність у змісті навчання розділів, які присвячено ознайомленню студенів з інформаційними технологіями, зокрема технологією
«Сloud computing». Доведено, що готовність
студентів до впровадження технологій
«Сloud computing» потребує удосконалення