Особливості психолого-педагогічного супроводу учнів інклюзивного класу
Короткий опис(реферат)
Актуальність окресленої науково-практичної проблеми
пов’язана з активним упровадженням надання якісної інклюзивної освіти в закладах освіти. Школа зобов’язується надати кожному здобувачу освіти всі необхідні послуги для успішного навчання. Перед педагогічними працівниками щоразу постають нові
вимоги, дотримання яких допомогли б організувати освітньо-виховний процес так, щоб усі учні могли продовжувати здобувати
знання, вміння та навички не залежно від потреб. Ці умови є відправною точкою до пошуку сучасних методів навчання, нових
форм спілкування та налагодження комунікації між усіма учасниками освітнього процесу. Сприяти ефективній реалізації залучення дітей з ООП може тільки команда психолого-педагогічного
супроводу