Текстоцентричний принцип навчання української мови іноземних студентів
Abstract
Провідні концептуальні орієнтири, спрямовані на професіоналізацію
процесу навчання української мови в сучасному освітньому процесі,
забезпечують лінгвометодичні принципи, зокрема й принцип текстоцентризму,
що постулює важливість національно-культурного компонента в навчанні
української мови й передбачає засвоєння її літературних норм на основі
сприймання, відтворення та породження зв’язних усних і писемних текстів,
мовний і змістовий аналіз яких сприятиме усвідомленню іноземними
студентами національної специфіки української мовної картини світу,
розумінню констант української національної культури, збагатить їхнє
мовлення специфічними мовними засобами.Текстоцентричний підхід є поліфункційним і передбачає засвоєння
мовних знань і формування мовленнєвих умінь та навичок на основі
різножанрових текстів, які комплексно зреалізовують освітню, розвивальну та
виховну мету навчання.