Європейський досвід підготовки вчителя фізичної культури до індивідуальної роботи з учнями
Abstract
В статті Ю. Мосейчука та О. Цибанюк «Європейський досвід підготовки вчителя фізичної культури до індивідуальної роботи з учнями» здійснено аналіз підготовки фахівців сфери фізичного виховання в різних країнах Європи. Автори виокремили спільні та загальні риси цього процесу, виділили проблеми та шляхи їх вирішення, зокрема в тому чи іншому закладі освіти. Так, в статті визнано, що крім основних завдань, що вирішуються на уроках фізичного виховання, учні знайомляться з навколишнім середовищем, природою, правилами соціальної поведінки, формуються уміння діяти в спільноті. Вирішення таких завдань досягається, зокрема через реалізацію міжпредметного та індивідуального підходів до уроків фізичної культури. Аналіз науково-методичної та спеціальної літератури з питання індивідуалізації процесу фізичного виховання школярів показав, що незважаючи на схожість поглядів багатьох учених на цю тему, врахування індивідуальних особливостей учнів у фізичному вихованні, далеко не завжди реалізується це в навчальному процесі.