ВПРОВАДЖЕННЯ ФІТНЕС-ТЕХНОЛОГІЙ В СУЧАСНИЙ ПРОЦЕС ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
Abstract
Останнім часом у стінах закладів загальної середньої освіти все частіше запроваджуються фітнес-технології, котрі підвищують інтерес учнів до навчання та позаурочної мотивації до занять фізичною культурою. У статті детально розкрито поняття «фітнес-технології»; висвітлюються питання щодо особливостей впровадження існуючих фітнес-технологій
в ході вивчення та занять фізичною культурою. Визначено основні етапи впровадження фітнес-технологій в ході проведення уроків фізичної культури, зроблено аналіз ефективності впровадження фітнес-технологій в сучасний процес фізичної культури. Обгрунтовано чому фітнес-технології є одним із засобів підвищення інтересу та креативності учнів, створення системної підтримки позитивних емоцій, оптимізації умов фізичного виховання, підвищення їх щільності та глобальної привабливості та рушійної сили. В статті описано як впливають елементи фітнесу на опорно-рухову, серцево-судинну, дихальну та нервову системи дитини, розвитку моторики та профілактиці різних захворювань. На основі аналізу науково-методичної літератури та особистого досвіду виявлено особливості дитячих занять фітнесом, що робить їх особливо привабливими та популярними серед дітей та підлітків.
Акцентується увага на вимогах вивчення фітнес-технологій та особливостях планування навчальних занять. На основі аналізу науково-методичної літератури в галузі фізичної культури та здоров’я встановлено, що розробка та застосування
сучасних фітнес-технологій можуть бути ефективними у вирішенні проблеми підвищення фізичної активності, оздоровлення та інтеграції цих технологій серед школярів є перспективним напрямком для вдосконалення. У ході дослідження було показано, що заняття з використанням фітнес-технологій підвищують інтерес до занять фізкультурою, музичний супровід покращує емоційний фон уроків і настрій, тренує основні життєво важливі рухові навички та можливості для самостійного виконання фізичних вправ. Результати дослідження свідчать про можливість практичного застосування розроблених інноваційних уроків і комплексів вправ у сучасному процесі фізичної культури.