ДИДАКТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ МЕТОДИКИ ФІЗИЧНОЇ ТА ТЕХНІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ЮНИХ ФУТБОЛІСТІВ
View/ Open
Date
2022Author
Мозолев, О.М.
Koshura, Andrii
Молдован, Андрій
Бражанюк, Андрій
Metadata
Show full item recordAbstract
Головними завданнями в навчально-тренувальному процесі на етапі початкової підготовки є оволодіння загальнотеоретичними та спеціальними знаннями, формування базової структури рухів із виду спорту. Традиційні методичні підходи до становлення технічної майстерності не забезпечують необхідної якості цього складника спортивної підготовки. На практиці вивчення окремих ігрових прийомів здійснюється непослідовно та безсистемно, відбувається форсування планомірної технічної підготовки, що знижує якість оволодіння необхідними вміннями й навичками і негативно впливає на подальшу спортивну підготовку. Ефективність технічної підготовки юних футболістів знижується. У підсумку більшість фахівців відзначає невідповідність рівня технічної підготовленості вітчизняних футболістів кращим світовим зразкам. Метою нашого дослідження є вдосконалення методики розвитку основних фізичних якостей футболістів на початковому етапі спортивної підготовки. Для досягнення поставленої мети, були використані наступні методи:
аналіз літератури джерел, педагогічне спостереження, педагогічний експеримент, тестування рухових якостей футболістів у груп початкової підготовки, методи математичної статистики. Дослідження по реалізації педагогічного контролю проводилося у футбольній секції «ДЮСШ-1» Чернівецької міської ради. Дослідження проходило в період 2019-2020 року. До дослідження були залучені спортсмени 7-9 років, що займаються у футбольній секції перший рік. В експерименті брало участь 16 юних футболістів. Висновки. Таким чином, узагальнивши наші результати дослідження, можна зробити
висновок про те, що розроблена нами методика вдосконалення технічної і фізичної підготовки хлопчиків футболістів 11-12 років в шкільній секції є ефективною. У ході дослідження ми переконалися, що більш активно сприймаються нові і більш універсальні методи і засоби навчання фізичним навичкам учнів, що забезпечує якісну рухову активність як при вивченні та навчанні новим навичкам, так і в розробка і закріплення вже відомих рухових дій.