ПЕДАГОГІЧНА РЕФЛЕКСІЯ В СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНО-ОСОБИСТІСНОГО СТАНОВЛЕННЯ ВЧИТЕЛЯ
Abstract
Зміна освітніх парадигм та інтенсивно зростаючі вимоги,
що постають сьогодні перед освітою з боку суспільства перед
вчителем та результатами його професійної діяльності,
потребують серйозного переосмислення сутності, цілей та
завдань освіти підростаючого покоління, удосконалення форм і
методів організації освітнього процесу. Це в свою чергу вимагає
від вчителя відповідальності, творчості та високого рівня
майстерності [3]. Одним з важливих елементів майстерності
педагога є рефлексія, як актуальна проблема професійногоособистісного становлення вчителя, оскільки формування
педагогічної рефлексії є інструментом самопізнання та уміння
вчителем обирати ціннісні основи власної поведінки, аналізувати
свою діяльність і приймати нетрадиційні вирішення педагогічних
завдань