Використання ігор та вправ в автоматизації та диференціації звуків дітей дошкільного віку
Abstract
Порушення мовлення тою чи іншою мірою негативно впливає на весь
психічний розвиток дитини, відображаються на її діяльності, поведінці. Важкі
порушення мовлення можуть впливати на розумову діяльність дитини, що
обумовлено тісним взаємозв’язком мовлення й мислення й обмеженістю в
соціальних, зокрема, мовленнєвих контактах, в процесі яких здійснюється
пізнання дитиною навколишньої дійсності.
Порушення мовлення, обмеженість мовленнєвого спілкування можуть
негативно впливати на повноцінність всебічного розвитку дитини, викликати
всебічні нашарування, специфічні особливості емоційно-вольової сфери,
сприяти розвитку негативних рис характеру (сором’язливості, нерішучості,
почуття неповноцінності).
Все це негативно впливає на опанування грамотою, на успішність в цілому,
на вибір професії. Аби допомогти дитині подолати мовленнєві порушення
необхідна допомога з боку батьків, педагога, і, за необхідності, лікарів.